♥ Mitt hjärta! ♥

Jag sitter här och känner mig som världens lyckligaste tjej. Jag har hittat min drömprins nu, det är jag övertygad om. Denna underbara människa får mig att känna känslor som jag aldrig har känt förrut. Han får mig att känna mig trygg och lugn, trots att vi är flera mil ifrån varandra. Trots att vi har varit ifrån varandra mer än vad vi har varit tillsammans så känns allt bara så rätt & så bra. Ibland skrämmer det mig att nåt kan kännas så här bra. Förundras över hur en person kan påverka en på det här sättet som han gör. Har jag en dålig dag så kan ett sms från han göra mig glad på bara några sekunder. Hans fina ord får mig att bli alldeles varm i hjärtat.

Jag älskar denna underbara människa!

Jag längtar efter han varje dag och önskar att han var här hos mig, men jag vet ju varför vi är ifrån varandra...och jag vet ju varför han måste jobba så mkt som han gör. Men nångång så hoppas jag att vi får vara tillsammans mera...och det är jag övertygad om att vi kommer att vara.

Klarar vi det här , klarar vi allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0