♥ Bullbak ♥

Jobbade natt igår. Kom hem vid 7.20 imorse. Tröttare än tröttast! Somnade vid 7.45 och blev väckt strax efter 9. Behöver jag ens säga att jag hade god lust att slå ihjäl denna människa? Nå väl, man ska inte slåss...istället fick personen ett " JAG HATAR DIG!!!! ". Men jag är ju inte speciellt långsint, så det gick över lika fort som jag sa det.

På e.m tog jag och bönan vårat pick och pack & drog till stranden. Där mötte vi upp E och A samt lilla E. Bönan fick sitt perimärdopp för i år och hon fullkomligt älskade det! Var där i några timmar. När det var dags att åka hem höll jag inte på att få med mig hundskrället, hon ville bara springa och busa i vattnet. Örnäsets egna lilla baywatch-böna. Ha ha. Men det blir garanterat flera dopp i år. Vi gillade det båda två, om än jag inte doppade mig helt.

Kvällen har bestått av handling samt bullbak. Nu har jag precis fryst in över 100 fina kanelbullar. Imorrn ska jag slänga ihop en morotskaka. Sen får det vara nog. Pajerna gör jag på fredag efter jobbet. Puh, det är inte lätt att fylla år och ha "kalas"... Tur att det bara är en gång per år.




Nu väntar sängen!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Mmm de där bullarna ser ut att passa bra i min mage :) haha...hoppas du får en härlig födelsedag imorgon och fira ordentligt nu!! Man fyller bara 25 en gång! :)

2009-07-02 @ 08:55:30
URL: http://sarahmittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0