♥ It´s my birthday ! ! ! ♥

Idag är ingen vanlig dag. Idag är det min 25-års dag! Och det ska firas i goda vänners sällskap. Jag ser verkligen fram emot vad kvällen och... ja, helgen har att erbjuda. Det lär ju bli en massa bus.

Arbetskompisarna och gamlingarna har grattat mig hela morgonen. Det värmer i hjärtat. Sedan har det trillat in sms var och varannan minut. Det värmer oxå. Jag känner mig lycklig. Lycklig över att vara omringad av fina människor som kommer ihåg ens födelsedag. Love you guys!










25 år med en massa bus och tokigheter!
Och mer ska det bli...

Kommentarer
Postat av: Fru K & Tjejmaffian

Tjohhoo!! Grattis på födelsedagen!! hoppas att du får en super dag med massa bus :-P Hang it loose darling!! / Maria

2009-07-03 @ 20:18:10
URL: http://marrebaguette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0