♥ Min lilla pappa! ♥

Vill tillägna detta inlägg till min pappa. Världens bästa pappa. Han är helt otrolig! Han finns alltid där. Har man något problem så ställer han upp och hjälper till. Han är helt otrolig. Det finns dagar då jag har lust att slå något hårt i skallen på han för att han är så tjurig, men sen kommer det dagar då jag bara vill krama om han för att han är så underbar. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har en pappa som ställer upp för mig och alla andra till 100 %.  Han är min idol. Han är min hjälte. Och det bästa av allt...han är min fina pappa. Och jag är så rädd om han!



Har blivit firad av familj och vänner hela helgen. Jag är nöjd. Mer än nöjd. Trodde nästan att jag skulle få sitta själv på min födelsedag, men så blev det inte. Jag har fått fina presenter och blivit uppvaktad till max. Det värmer i hjärtat. Igår var hela familjen ute och åt. Avslutade kvällen på Allstar med en massa drinkar, öl och shots. Det var riktigt trevligt.

Tusen tack för all uppvaktning på min 25-års dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja jag håller med :) vad skulle man göra utan sin pappa. De är idiotiska ibland så man har lust att strypa dom långsamt men väääldigt bra att ha andra dagar :)

2009-07-06 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0