♥ The dance ♥

Jag satt och kollade runt på Youtube för nån kväll sen. Eftersom att jag är ett STORT fan av So You Think You Can Dance så kollade jag igenom en massa "klipp". Snacka om att få gåshud när dom genomför sina fina danser. Är det nåt jag ångrar i mitt liv så är det banne mig att jag inte började dansa i mina yngre dagar. Jag älskar att dansa. Jag älskar att se folk dansa. Jag älskar dans-program/filmer. Jag får gåshud så att det sjunger om det!
Nog om detta. Det jag ville komma fram till var att jag föll för en låt mitt i alla dans-klipp. Lyssna och njut! Och ta er även en titt på dansen oxå. Låten blev bättre när hela gänget dansade. ( Låten heter Charlotte Martin - The dance )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0