♥ Elak... ♥

Har kommit fram till en sak... Tjejer kan vara riktigt elaka mot varandra. Vi är nog banne mig värre än vad killar är. Ja, vi är värre än killar. For real. Jag fick erfara det i helgen. "Det" som hände är fortfarande ett känsligt ämne, men att bete sig på det sättet det fattar jag inte. Jag är ledsen för det som hände. Jag försöker att be om ursäkt. Vad mer kan jag göra? Jag kan inte spola tillbaka tiden. Men att slänga såna kommentarer i mitt ansikte, nä då får det banne mig vara. Och att sedan prata och förvrida varje ord som sägs....det är oxå så typiskt tjejer.
Jag är ingen ängel, men det är inte dom heller.

Men nu lägger jag ner allt. Jag lägger ner mitt försök att ställa allt till rätta. Om än jag har gjort fel, så tänker jag inte ta hur mkt skit som helst. Nån jävla måtta får det faktiskt vara.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Tesa

Hoppas allt löser sig gumman, alla e värda en andra chans.

2009-06-23 @ 09:27:30
Postat av: Nathalie

Det är därför man har killkompisar! :) Dessutom är du absolut värd en chans till, kan dom inte ge dig den är det deras förlust! Alla kan göra misstag. Kram

2009-06-23 @ 13:35:00
Postat av: Anonym

Alla förtjänar en andra chans helt klart...

2009-06-24 @ 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0