♥ ...ibland blir det inte... ♥

Ibland blir inte livet som man hade tänkt sig.  Man möter hinder på vägen. Man gör misstag och man (förhoppningsvis) lär sig av dom. Jag har gjort ett sjukt stort misstag! Tänker inte gå in på några detaljer, det här är mellan mig och berörda parter. Men jag har gjort ett misstag och jag håller på att skämmas ögonen ur mig. Jag fattar inte hur jag kunde göra en sån sak. Har jag varit så vilsen i pannkakan att jag kunde göra en sån grej? Jag skäms. Jag skäms så sjukt mkt!
Det har snart gått 2 veckor sedan det hände och jag fattar fortfarande inte varför jag gjorde som jag gjorde. Vad fan har hänt med mig?

En sak är då säker... Jag och sprit går inte hand i hand. Att förfesta på sprit är inte det bästa alternativet för mig. Jag blir helt sjuk i huvudet.  Jag tål inte sprit. Nu har jag fått det svart på vitt...till kostnad av att förlora två vänner.

Alla gör vi misstag... och jag vet att jag har gjort ett sjukt stort misstag. Men jag tycker att alla förtjänar en andra chans. Jag har då banne mig lärt mig en läxa. Det här gör jag aldrig mera om! Aldrig någonsin.

Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Joo alla gör vi misstag, och många tål tuvärr inte sprit vet flera andra.. Men alla förtjänar en andra chans tycker jag iallfall. Hoppas allt blir bra tillslut.

2009-06-19 @ 07:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0