♥ Midsommar nollnio ♥

I Torsdags blev det en impulsfest med gänget. Var inte alls planerat, men dock riktigt roligt. Vi hamnade på Allstar och blev där hela kvällen. En väldigt lyckad kväll, förutom en dryg engelsk snubbe. Och "cool" som jag var så sa jag "fuck you" åt han. Fan vad töntigt!

Midsommarafton spenderades ute i Lövskär hos B. Det var väldigt trevligt. Grabbarna grus hade fixat ett partytält med ljusslingor and stuff. Efter många om och men så for jag och L in till stan för att gå på Fiskekyrkan. Det var en rejäl tabbe! Det var det tråkigaste jag nånsin varit med om. Dålig musik och konstigt folk. Och inte nog med att det var sjukt tråkigt...så dök även den dryga engelska snubben upp IGEN. Vart jag än gick så var han DÄR. När vi står och pratar så kläcker han ur sig : " You got a nice ass and nice boobies" . Var tvungen att vända mig bort för att inte börja skratta.
Vi drog efter max en timme på fiskekyrkan. Åkte tillbaka till B på fest. Sista ölen kläcktes vid 7 på morgonen. Smart Sandra...väldigt smart!












Midsommardagen "firade" vi hemma hos E. Vi grillade (äntligen) och det var gudomligt gott! Vädergudarna var på våran sida och solen sken. Vi satt ute på gården och käkade. Fortsatte sedan festen inne hos E där det kom folk hela tiden. Jag var vääääldigt segstartad den dagen. Men efter många om och men så kom jag igång och humöret var på topp!
Hela gänget hamnade på färjan där vi rockade och hade skoj.  Var kvar till stängning. Sedan blev det efterfest på Aronsbadet. Årets första "isberg" hade premiär. Ha ha ha!
















Behöver jag säga att jag var mer död än levande igår? Jag låg i fosterställning heeeeela dagen & kvällen. Och idag är jag nog fortfarande lite halvt bakis eller sliten efter helgens äventyr. Det var länge sen jag hade en 3-dagars...och nu förstår jag varför. Puh, man är inte 18 år nå mera...lika bra att inse det. Men men, så länge man har kul så är det banne mig värt det.



Kommentarer
Postat av: Tesa

Har åxå kommit fram till att man inte e 18 nå mer, snarare tio år äldre än det...=). Puuhhh...men det kostar att ligga på topp. Kram gumman. Ps. synd attt jag missade dig i torsdags.

2009-06-23 @ 09:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0