♥ Planera fest? ♥

Ja, den 3 juli är det dags att fylla år igen. Denna gång blir man visst 25. Shit, det låter ändå ganska gammalt när man säger det. T -J- U- G- O- F- E- M   Å- R!  Äh, jag lever på den tron att man blir inte äldre än vad man gör sig. Men ja, det jag ville komma fram till var om man ska orka planera en fest? Orkar jag styra upp nåt? Hade ju varit ganska trevligt. Men nu så här efter helgens midsommarfirande, så känner jag mig allt annat än partysugen... Okej, där ljög jag. Skämmes! Blev sugen på en kall öl eller ett glas kallt vitt vin ikväll efter jobbet. Kan man bli annat i detta underbara väder?
FAN vad jag önskar att jag hade en balkong!  Hatar den här lgh:en enbart pga av det.

Nåja, jag får ta mig en funderare när det gäller fest-planerna.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Tesa

Jag tycker du ska åka till Boden på fredag och festa =). Dit ska jag

2009-06-24 @ 10:34:06
Postat av: Angelica

klart du ska ha party! ;) Här kommer ett litet tips.. jag hade det när jag fyllde 25 o bjöd då på sallad och kycklingspett.. jätte enkelt iom att allt kan göras klart i förväg (grilla spetten i ugnen så slipper du dessutoms tå ute vid en grill o svettas ;) ).. Dvs Om du vill bjuda på något på DIN dag.. :D Grattis i förskott! kram

2009-06-25 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0